Zastanawiasz się, czy świat, który nosisz w sobie, jest tylko twoim wyobrażeniem, marzeniem bez szans na spełnienie, nierzeczywistością wymyśloną przez innych zapisaną w książkach z dzieciństwa... Aż niespodziewanie pewnego dnia widzisz go, przypadkowo trafiasz na zdjęcie, film, obraz - to magiczny moment. Coś ci mówi: znajdź go! odszukaj! odważ się! Wybierasz się więc w podróż życia, a twojemu zdziwieniu nie ma końca! Tak, to miejsce istnieje naprawdę! To odkrycie daje Ci siłę i odwagę, aby otwierać się na świat - ten w sobie i wokół siebie, a radość, która Cię ogarnia popycha Cię ku ludziom, aby ich obdarzyć tym bogactwem kolorów i natchnień, które się w sobie odkrywa.

Zapraszam do mojej prowansji, może stanie się też po trosze Twoją.

sobota, 20 lutego 2010

Pomysł na witrynkę dla dzieciaków na skarby np. znad morza

Były wakacje, kiedy Ewa dała mi dziwne pudełko, nieco sfatygowane, dotknięte zębem czasu, z szybką z przodu i bez ścianki z tyłu.Miałam z nim coś sensownego i decoupażowego zrobić dla jej dzieci.Informacja była taka, że kiedyś to była witrynka na skarby z wakacji, ale ścianka się zagubiła i teraz właściwie pudełko kurzy się nieużywane. Ucieszyłam się. "Oho, jest misja twórcza!" Jednak brak tylnej ścianki zamroził moją wyobraźnię na pół roku.Nie wiedziałam, co mogę z tym zrobić. Dopiero, kiedy w Castoramie kupiłam deseczkę za 0,68 zł. powstał pomysł stworzenia "akwarium" na skarby znad morza.Szczęśliwa zabrałam się do pracy i oto powstało coś takiego.


Myślę, że dzieci Ewy będą mogły wsypać tam trochę nadmorskiego piasku, drobne muszelki i kamyczki.Szkoda tylko, że witrynka jest mała.


4 komentarze:

  1. Urocze. I tak oto można zrobić coś z niczego. Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutkie Ci wyszło!!Możesz zrobić teraz takie skrzyneczki o różnej tematyce np: na skarby z lasu...pomysłowa z Ciebie kobitka.

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć. Fila ;)