Zastanawiasz się, czy świat, który nosisz w sobie, jest tylko twoim wyobrażeniem, marzeniem bez szans na spełnienie, nierzeczywistością wymyśloną przez innych zapisaną w książkach z dzieciństwa... Aż niespodziewanie pewnego dnia widzisz go, przypadkowo trafiasz na zdjęcie, film, obraz - to magiczny moment. Coś ci mówi: znajdź go! odszukaj! odważ się! Wybierasz się więc w podróż życia, a twojemu zdziwieniu nie ma końca! Tak, to miejsce istnieje naprawdę! To odkrycie daje Ci siłę i odwagę, aby otwierać się na świat - ten w sobie i wokół siebie, a radość, która Cię ogarnia popycha Cię ku ludziom, aby ich obdarzyć tym bogactwem kolorów i natchnień, które się w sobie odkrywa.

Zapraszam do mojej prowansji, może stanie się też po trosze Twoją.

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Elegancki chustecznik


Nie miałam pomysłu na chustecznik, który ozdobiłam jakieś dwa lata temu przypadkowym szablonem z różą. Nie wiedziałam, co dalej? Pomalować szablon? Zrobić ciemne tło? Zainspirował mnie kolorystycznie chustecznik, który zobaczyłam u koleżanki i zaczęłam szukać wśród wzorów, które miałam i dopasowywać motyw, który nabyłam z myślą o ozdobieniu wazonu.No i trafiłam wreszcie na coś, co mnie zadowoliło. Połączenie szablonu z motywem z serwetki ryżowej, a tło - lekko postarzane. Ciekawe, jak Wam się podoba?
Ponieważ nastaje Nowy Rok, życzę Wam, aby był on pełen planów, które nadadzą kierunek Waszym dniom. Niech otaczają Was ludzie o pozytywnym nastawieniu do życia, życzliwi i serdeczni. No i oczywiście zdrowia i miłości. Do Siego Roku!

5 komentarzy:

  1. Witaj Fila! Piękne rzeczy tworzysz. Są takie...pełne słońca. Ja mam bzika na punkcie ogrodu, a od niedawna bawię się w cardmaking i ciągle szukam inspiracji. Pozwolę sobie zostać na dłużej i podglądać czasem Twoje piękne prace. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę wielu inspiracji w nadchodzącym Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrowia, jak najmniej problemów, a najlepiej to wcale, realizacji marzeń, nieustającej miłości, wielu pomysłów do tworzenia tych ładnych rzeczy życzę z serca ogrodu.
    A u mnie w łazience stoi tekturowe pudełko z chusteczkami, jak to się mówi" to się lubi co się ma, a nie co się chce"I tu nastąpiło wielkie wzdychnięcie.Do pisania i czytania w 2013r.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wpis
    Dzięki, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć. Fila ;)