Zastanawiasz się, czy świat, który nosisz w sobie, jest tylko twoim wyobrażeniem, marzeniem bez szans na spełnienie, nierzeczywistością wymyśloną przez innych zapisaną w książkach z dzieciństwa... Aż niespodziewanie pewnego dnia widzisz go, przypadkowo trafiasz na zdjęcie, film, obraz - to magiczny moment. Coś ci mówi: znajdź go! odszukaj! odważ się! Wybierasz się więc w podróż życia, a twojemu zdziwieniu nie ma końca! Tak, to miejsce istnieje naprawdę! To odkrycie daje Ci siłę i odwagę, aby otwierać się na świat - ten w sobie i wokół siebie, a radość, która Cię ogarnia popycha Cię ku ludziom, aby ich obdarzyć tym bogactwem kolorów i natchnień, które się w sobie odkrywa.

Zapraszam do mojej prowansji, może stanie się też po trosze Twoją.

niedziela, 22 kwietnia 2012

pudełka, obrazek i tacka







Ostatnio robię trochę na zamówienie. Oto kilka prac: tacka z efektem spękań, chustecznik o męskim wzorze- geometryczny szablon jako tło do retro samochodu i gadżetów, obrazek z deseczki znalezionej na strychu i pudełko z motywami ikonicznymi. W święta powstały oczywiście pisanki, króliczki i kurki na jajka i baranki na patyczku. Wszystko rozeszło się szybko i nawet nie zdążyłam porobić zdjęć!
Razem z mężem zrobiliśmy też serię wieszaków. On wyciął formę z drewna i ukręcił haki oraz sprytnie połączył jedno z drugim, ja pomalowałam i ozdobiłam dekupażem. Wieszaki zawsze się przydadzą i robią wrażenie na gościach! Pokażę je w następnym poście.
Pozdrawiam wszystkich zaglądaczy!

2 komentarze:

  1. Świetne prace!Cieszę się,że do Ciebie trafiłam!Tyle różnych pomysłów!Chustecznik męski fajny,tak ciężko zrobić coś ładnego dla mężczyzny!Będę zaglądać,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło było Cię gościć. Fila ;)